مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: جاری ساختن آموزه‌های اسلامی در زندگی آرامش و اعتماد را به‌دنبال دارد

تبریز(پانا)- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در امور بانوان گفت: اگر زندگی دنیوی و مادی را در چارچوب آیین و دستورات انسان ساز اسلام قالب بندی کنیم، رضایت،آرامش و اطمینان و اعتماد در زندگی جاری می شود.

کد مطلب: ۸۵۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: جاری ساختن آموزه‌های اسلامی در زندگی  آرامش و اعتماد را به‌دنبال دارد

طیبه معرفت در همایش سبک زندگی اسلامی گفت: روز هفتم محرم الحرام تحت عنوان خانواده و سبک زندگی اسلامی نامگذاری شده است، و در همین راستا همایش « سبک زندگی اسلامی حافظ پیوندهای آسمانی و خانواده » با حضور اساتید و متخصصین مباحث روانشناسی، خانواده و مشاوره، جهت برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و مشاوره در آموزش و پرورش استان تدبیر شد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در امور بانوان با بیان اینکه در صدد هستیم همایش سبک زندگی اسلامی حافظ پیوندهای آسمانی و خانواده با نگاهی ژرف کوچک های بزرگ را در روابط خانوادگی(روابط بین همسران و بین فرزندان و والدین) کشف و بازبینی کند، اظهار امیدواری کرد: اثرات شگفت انگیز و معجزه آسای احترام، نیکو اندیشیدن و نیکو سخن گفتن و سپاسگزاری را به مثابه به بار نشستن و تولد عشق و محبت، نیکی و صراحت و اعتماد شاهد باشیم.

معرفت با اشاره به مشکلات و دشواری های زندگی مادی ، یاداور شد: همه می دانیم که اگر زندگی دنیوی و مادی را در چارچوب آیین و دستورات انسان ساز اسلام قالب بندی کنیم، رضایت،آرامش و اطمینان و اعتماد در زندگی جاری می گردد.

در ادامه همایش خدیجه جعفری حلقه اصلی جامعه را خانواده عنوان کرده و بیان داشت: خانواده کلمه ای طیبه است و محل استقرار طیبه جایی است که نیکی باشد و به اطرافش برکت داده و در پیرامون خود نفوذ کند.

معاون معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز تاکید کرد: خانواده بعنوان سلول اصلی اجتماع اگر مریض باشد بالطبع کل جامعه را بیمار می کند و خانواده سالم پیکره جامعه را از نظر سلامت شکل می دهد.

وی در ادامه یادآور شد: باید به سبک زندگی اسلامی و الهی توجه کنیم و بدانیم که سبک زندگی اسلامی سبب جلوگیری از بسیاری از مشکلات در خانواده و جامعه خواهد شد و ضرورت دارد راهکارهایی را که از منظر اسلام توصیه شده است در اداره زندگی و تربیت فرزند بدانیم و عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار