سخنگوی شورا شهر یزد: بافت تاریخی استان یزد کارخانه رویا پردازی است

یزد (پانا) - محسن عباسی هرفته با اشاره به این که بافت تاریخی یزد میتواند یک کارخانه رویا پردازی باشد، گفت: این کارخانه می تواند مارا به سرمنزل خود هدایت کند.

کد مطلب: ۸۵۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی شورا شهر یزد: بافت تاریخی استان یزد کارخانه رویا پردازی است

محسن عباسی هرفته در جلسه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورا شهر گفت: هر شهری رای رشد و تعالی به منابع الهام و با تکیه بر آن‌ها نیاز دارد بافت تاریخی شهر یزد به عنوان ظرفی که کارکرد‌ها‌ی متنوع و معانی مختلفی رو آ ن درج شده است می‌تواند منبع قوی یک الهام باشد.

عضو شورای شهر یزد با اشاره به رویا پردازی افزود: بافت‌های تاریخی و سنتی ما می‌توانند کارخانه واقعی رویا پردازی باشند که بشر را به سرمنزل مقصود هدایت می‌کند که می‌تواند زندگی دنیایی و آخرت آن را ضمانت کند.

عباسی هرفته هویت هر شهر را درون آن نهفته دانست و تصریح کرد: اگر هویت‌های نهفته در یزد شناسایی و ارزش گذاری شود قطعا در مقیاس جهانی تاثیر گذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: امیدوارم پدیده شوم غرب زدگی و شهر زدگی که روستا‌های ما گرفتار آن شده‌اند باعث نشود تا شهر‌های ما کپی هم شوند،در همین راستا باید استان یزد بر مدار خودش رشد کند و ما باور داریم اگر شهر یزد رشد کند باعث اثر بخشی در امور فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در مقام عمل هم عامل باشیم و امروزه وظیفه شورای شهر این است که کمک کند که رویا‌ها و ایده‌ها عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار