کارگروه اشتغال تالش اجرای 12 طرح را تصویب کرد

رشت (پانا) - معاون برنامه ریزی فرماندار تالش از تصویب اجرای 12 طرح اشتغالزا با تسهیلاتی بالغ بر 58 میلیارد و 840 میلیون ریال، در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه اشتغال تالش اجرای 12 طرح را تصویب کرد

زینب افراز روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری تالش گفت: این طرح ها از سوی اداره های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و شیلات ارائه شده بود و با عملیاتی شدن آنها، برای 52 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به این که به بانک سینا در تالش تسهیلات اشتغال روستایی با هشت درصد بهره ابلاغ شده است افزود: دستگاه های اجرایی تا دهم مهرماه، به شناسایی طرح های اشتغال روستایی و معرفی آنها به فرمانداری جهت ارجاع به بانک اقدام کنند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید به اشتغال در روستاها و تامین تسهیلات آن توجه خاص دارد و طرح تکاپو نیز برای ایجاد اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری در این راستاست.
افراز از متقاضیان تسهیلات طرح تکاپو که به دلیل کسری وثیقه به اخذ تسهیلات موفق نشده اند خواست، براساس بخشنامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری استان گیلان، جهت اخذ ضمانت نامه اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی فرماندار تالش گفت: براساس بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 97 مبنی بر تخصیص تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش و کارفرمایان طرح های کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی، باید بررسی و پیگیری پرونده های متقاضیان تسهیلات و تسریع در معرفی مددجویان به بانک ها در اولویت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار