معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

کسب سه عنوان در دومین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری دوره اول متوسطه

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از کسب سه عنوان در دومین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری دوره اول متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب سه عنوان در دومین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری دوره اول متوسطه

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: اختتامیه دومین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری دوره اول متوسطه با محورهای؛ نوآوری در روش های تدریس با تأکید بر روش های تلفیقی و مسأله محور، نوآوری در تولید و بکارکیری رسانه های پرشمار، نوآوری در سنجش تکوینی با رویکرد آزمون عملکردی و نوآوری در روش های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

وی افزود: تحقق راهکار 11/7 سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مبتنی بر توسعه زمینه و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها درسطح محلی و ملی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

شفیع پور با تأکید بر موضوع کیفیت بخشی به فرایند آموزش و یادگیری و نهادینه کردن آموزش خلاق محور در بین معلمان، به نقش خطیر معلمان در پرورش توانایی و استعدادهای دانش آموزان اشاره کرد و افزود: معلمان به عنوان کنش گران اصلی نظام آموزشی، با موقعیت های پیچیده و دشواری مواجه هستند که نیازمند تفکر خلاق و حل مسئله است.

این مقام مسئول ادامه داد: جشنواره نوآوری در روش های تدریس فرصت مناسبی را فراهم ساخته که همکاران بتوانند به خلق نوآوری های جدید و اثر بخش در محیط های یادگیری مبادرت ورزند.

گفتنی است مراسم اختتامیه دومین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری با حضورمعاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش در اردوگاه شهید باهنر در چهار محور و با حضور ۹۶ تیم متشکل از ۳۵۰ فرهنگی سراسر کشور برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار