نماینده ولی فقیه در گلستان

انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی نباید محدود به دهه فجر باشد

گرگان (پانا) - انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی نباید محدود به دهه فجر باشد، بلکه این هدف نیازمند کاری مستمر است.

کد مطلب: ۸۵۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی نباید محدود به دهه فجر باشد

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت دهه محرم و لزوم درس گرفتن از حادثه عاشورا اظهار داشت: عاشورا یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویدادها و حوادث در تاریخ بشر بوده که پیام‌ها و درس‌های فراوان دارد.

وی در ادامه با اشاره به نکوداشت چله انقلاب اسلامی و لزوم تبیین دستاوردهای نظام گفت: امروز با نسلی مواجه هستیم که دوران پیش از انقلاب اسلامی و حتی دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده است. باید به گونه‌ای باورپذیر ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب را به این نسل منتقل کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری نکوداشت چله انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان داشت: انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی نباید محدود به دهه فجر باشد، بلکه این هدف نیازمند کاری مستمر است.

‌آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در گذشته این کشور زیر سلطه انگلیسی‌ها، روس‌ها، آمریکایی‌ها و حتی پرتغالی‌ها قرار داشت. ‌

وی افزود: امروز باید همه توان‌ها و ظرفیت‌ها را به کار گرفت و در مقابل دشمن ایستادگی کرد. آمریکا با گروه و جناح مخالف نیست، آنها با انقلاب اسلامی و ملت ایران عناد دارند.

علی‌اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این جلسه با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت در شرایط کنونی بیان داشت: "وحدت کلمه" عامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تا این سال‌ها بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار