استاندار سیستان و بلوچستان؛

در پی کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان استان در کنکور سراسری پیام تبریک صادر کرد

زاهدان(پانا)- استاندار سیستان و بلوچستان در پی کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان سراوانی پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
در پی کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان استان در کنکور سراسری پیام تبریک صادر کرد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، متن پیام سید دانیال محبی به این شرح است:

فتح قله های بلند علم و دانش و کسب افتخارات بزرگ علمی از خصیصه ها و ویژگی های جوانان هوشمند و مستعد خطه سیستان و بلوچستان است.

پذیرفته شدن افتخارآمیز تعداد ۱۶نفر در رشته پزشکی، یک نفر در رشته داروسازی و ۱۳ نفر در رشته های پیراپزشکی، دبیری و دانشگاه فرهنگیان توسط دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری سراوان در آزمون سراسری سال 97 ،موجبات مباهات و سربلندی جامعه علمی استان را فراهم آورد و به همگان نشان داد که محرومیت آشکار نمی تواند مانع بروز استعدادهای پنهان این منطقه باشد و به راستی که این جوانان برومند و هوشمند با پشتکار و تلاش قابل ستایش خود واژه ‌‌‌"ما می توانیم" را به خوبی معنا بخشیدند .

اینجانب ضمن ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت غرور انگیز و ارزشمند خدمت این عزیزان، خانواده محترمشان، دست اندرکاران آموزش و پرورش استان و به ویژه شهرستان سراوان و علی الخصوص مدیر و کادر تلاشگر دبیرستان شهید مطهری، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی باشیم.

سید دانیال محبی

استاندار سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار