۱۴۰۰ سبد‌ کالا به صورت ‏رایگان در نقاط مختلف استان توزیع می شود

زاهدان(پانا)- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:در قالب ‏رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲ دراستان، 1400 سبدکالا به صورت ‏رایگان توسط گروه‌های جهادی توزیع می شود.

کد مطلب: ۸۵۴۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰۰ سبد‌ کالا به صورت ‏رایگان در نقاط مختلف استان توزیع می شود

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفت و گو با پانا سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن در این شرایط خاص به عنوان یک حربه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و با توجه به گروه های خارج از کشور و آمریکا و ایادیش به فکر آن شدند که ضربه ای به ملت ما بزنند، به همین منظور سختی معیشت را برای مردم به وجود آوردند که با بی تدبیری برخی از مسئولان در بخش اندکی از جامعه التهاباتی را ایجاد کردند.

وی با تاکید براینکه مردم و مسئولان با هوشیاری و بیداری می توانند از مراحل سخت با موفقیت عبور کنند افزود: ما باید نقش خود را طبق فرامین رهبری اجرا کنیم که سپاه و بسیج در راستای ماموریت و فلسفه وجودی که دارد دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و ورود در زمانهای بحران و حساس با توجه به صبغه خدمت رسانی برنامه ای را برنامه ریزی کرد و تحت عنوان رزمایش محمد رسوالله برگرفته از رزمایش زمان جنگ که معادلات اجتماعی و نظامی و سیاسی را با اعزام سپاهیان محمد رسوالله به جنگ معادلات دشمن را برهم ریخت، امروز جهادگران با شعار خدمت بی منت ورود پیدا کردند.

سرهنگ جعفری بیان کرد: جهادگران با ارائه خدمات جهادی خود گوشه کوچکی از خدمات جهادی را با روحیه ارزشی و انقلابی چون دفاع مقدس در بین جامعه ترویج میدهند تا مردم بدانند و مشاهده کنند که هنوز افرادی هم با همان روحیات آماده خدمت رسانی هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان عنوان داشت: در کشور ۷ هزار گروه جهادی در این رزمایش شروع به کار می کنند که بخشی فعالیت خود را آغاز کرده اند و بازه زمانی از ۹ شهریور تا ۱ مهر ماه است که اوج خدمت در این زمان خواهد بود و ادامه کار تا هفته دفاع مقدس وهفته بسیج ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در قالب ‏رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲ در سیستان و بلوچستان، گروه‌های جهادی اقداماتی نظیر توزیع سبد‌های کالا به صورت ‏رایگان، لوازم التحریر، ‎ ‎کیف، البسه و فرم‌های مخصوص مدارس را انجام می دهند.

وی تصریح کرد :هم اکنون ۲۲۵ گروه از مجموع ۴۱۹ گروه جهادی شناسنامه دار به فعالیتهای مختلف عمرانی، فرهنگی، ‏آموزشی در نقاط محروم و غیر برخوردار با شعار خدمت بی منت در سطح استان می‌پردازند.

جعفری تاکید کرد:۱۸ قشر از اقشار مختلف با حضور در اردوی جهادی به خدمت رسانی به مردم می پردازند و این فعالیتها مربوط به دوره خاصی نمی شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت: هرکسی که در هر کاری خدمت به مردم کند و گره‌ای از مشکلات آنان را برطرف نماید، دارای تفکر بسیجی است و ‏این تفکر هم اکنون در سراسر دنیا پیدا می‌شود و اختصاص به کشور ایران ندارد. ‏

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد با مشارکت دستگاه ها، کار‌های به زمین مانده دستگاه‌ها را انجام دهد و ظرفیت ‏نیرویی و امکانات و تجهیزات و حتی ریالی خود را در کار مشارکتی با دستگاه‌ها بیاورد و در فعالیت‌های عام المنفعه نیز در ‏کنار دولت باشد، همانطور که در واکسیناسیون دام و طیور اول امسال بیش از یک میلیارد تومان هزینه کردیم و بدون دریافت ‏یک ریال از دولت به مردم خدمت رسانده ایم.‎

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار