با حضور ۱۰۰ مدیر و مسئول جهادگر استان اجرا می شود:

اردوی جهادی کارمندان بسیجی در 19 شهرستان سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:رزمایش اقتدار عاشورایی، سپاهیان حضرت محمد(ص) 2 با هدف خدمت رسانی بی منت با حضور 100 کارمند بسیجی جهادگر در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی جهادی کارمندان بسیجی در 19 شهرستان سیستان و بلوچستان

مسعود پناهی در گفت و گو با پانا سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم استان با شرکت ۱۰۰ نفر از مدیران و مسئولین اجرایی ادارات در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم در حاشیه شهرستان‌های استان ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکهجهادگران کارمند افرادی مخلص اند که به منظور رفع پاره‌ای از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در مناطق حاشیه شهر و محروم خدمت رسانی می‌کنند و خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده اند افزود: رزمایش خدمت رسانی همزمان با سراسر کشور با عنوان میز خدمت با هدف پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات در مناطق حاشیه‌نشین و روستایی سراسر استان تشکیل می‌شود.

سرهنگ پناهی عنوان داشت: کارمندان جهادگر در این رزمایش در عرصه‌های مشاوره‌های پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، همچنین در بخش‌های آب، برق، روشنایی و مخابرات توسط وزارت نیرو اقدام به ارائه خدمت در مناطق محروم خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مرکز استان برنامه "میزخدمت" در حاشیه شهر زاهدان مسجد امام حسین(ع) با حضور ۲۰ نفر از مدیران و مسئولان اجرایی و در ۱۹ شهرستان دیگر نیز با حضور ۷۸ نفر از مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان تاکیید کرد: این برنامه در قالب اردو‌های جهادی بسیج کارمندیو خارج از محیط اداری اجرا می‌شود که این اردو‌ها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: بسیج کارمندان با تحقیقات و بررسی‌هایی که از قبل انجام داده، می‌داند چه مناطق با چه مشکلاتی مواجه اند و بر اساس آن، مسئول مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات مردم در اردوی جهادی همراه خود در این اقدام ارزشمند کرده و این مهم باعث رضایت مردم و حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار