امینی تاکید کرد:

ضرورت برخورد جدی با محتکران واقعی کالاها

تهران (پانا) - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس بر ضرورت برخورد جدی با محتکران واقعی کالاها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۴۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برخورد جدی با محتکران واقعی کالاها

به گزارش خانه ملت، سید حمزه امینی در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود گفت: ماموران برخورد با محتکران باید تمام جوانب را در برخورد با فرد به اصطلاح محتکر در نظر بگیرند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، سپس با بیان اینکه بیشتر توزیع کنندگان لوازم اساسی مردم که لوازمی در انبار دارند محتکر نیستند، ادامه داد: در بین آنها افرادی وجود دارد که درطول یک هفته هزاران تن مواد غذایی و شوینده را در بین مغازه داران توزیع می کنند.

امینی افزود: اگر ماموران این افراد را نیز محتکر حساب کنند سوء تفاهم پیش می آید و کم کم این کار باعث می شود که طرف ناراحت شده و از ادامه کار در هشترود منصرف شود و به شهرهای دیگر مهاجرت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوع برای ما و مردم هشترود مورد قبول نیست، اظهار داشت: به عنوان نماینده این مردم وظیفه دارم که ازحق وحقوق آنان دفاع کنم، احتکار عمل بسیار بدی است که با محتکران واقعی باید مبارزه کرد، چون آنها نیت دشمنان را در جهت ایجاد ناامنی و نارضایتی دنبال می کنند.

به گزارش مهر، امینی افزود: تمام قوای نظامی و امنیتی کشور وظیفه دارند که با انها برخورد جدی کنند، تا این بار نیز نقشه دشمنان را با هوشیاری و بصیرت نقش بر آب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار