اردوگاه دکتر منصوری سمنان به سازمان دانش‌آموزی واگذار شد

تهران (پانا) - مراسم امضای تفاهم‌نامه واگذاری اردوگاه دانش‌آموزی دکتر منصوری به سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز در این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه دکتر منصوری سمنان به سازمان دانش‌آموزی واگذار شد

در این مراسم محمد روشنی، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی و معاونان و مدیران این سازمان، ناصر منصوری، خیر فرهنگی، قاسم شریفی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان و حمیدرضا هروی، مدیر آموزش و پرورش منطقه امیریه دامغان حضور داشتند.

روشنی: کار خیر آمدنی است آموختنی نیست

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در این مراسم کار خیر را «آمدنی» و نه آموختنی دانست و گفت: «خیران با خدا داد و ستد و معامله می‌کنند. در حقیقت یک خیر فقط با خدا تمرین می‌کند.»

روشنی افزود: «در اولین سفر استانی به دامغان از ۱۵۰۰ متر اردوگاه دانش‌آموزی سرسبز در داخل کویر بازدید کردم.»

او ادامه داد: «۱۰ هکتار از این اردوگاه آماده است و ۳۰ هکتار به این اردوگاه اضافه خواهد شد. ما از استفاده سازمان دانش‌آموزی از این اردوگاه استقبال کردیم و آن را به نام سازمان خواهیم کرد.»

روشنی افزود: «از دیدگاه من ثروت در دست انسان‌هاست و ما به عنوان خزانه‌دار و کلیددار آن هستیم. بسیار زیباست که با عشق و انس مال خود را در راه خیر استفاده کنیم.»

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: «کار خیر آمدنی است، آموختنی نیست این افراد با خدا داد و ستد و معامله می‌کنند. یک خیر فقط با خدا تمرین می‌کند و مشق می‌نویسد او با خدا انس و الفت برقرار می‌کند.»

روشنی خطاب به دکتر منصوری گفت: «مطمئن هستم سنگ بنای اردوگاه سنگ بنای زیبایی است که با عبور از آن یاد شما گرامی داشته می‌شود.»

گام ‌های پرورشی خیر اردوگاه‌ساز

ناصر منصوری در ادامه این مراسم درباره اقدامات انجام شده از سوی خود گفت: «در سال ۷۰ دانشگاهی در دامغان ساخته‌ام که ۱۴۰ هکتار زمین است و ۷ هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کنند از این تعداد ۳ هزار دانشجو خوابگاه دارند.»

منصوری ادامه داد: «یک هنرستان کاردانش در بخش‌آباد دامغان ساخته‌ام که در وسط کویر است. دانش‌آموزان در این هنرستان یک هنر و حرفه را یاد می‌گیرند.»

این خیر گفت: «یک مدرسه ۹ کلاسه ساخته‌ام و اکنون در حال ساخت ۱۰ مدرسه در ایلام برای کمک به زلزله‌زدگان هستم. همچنین یک مدرسه در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.»

منصوری ادامه داد: «در بخش پرورش که مهم‌تر از آموزش است با انعقاد این تفاهم‌نامه گام‌های موثری برخواهیم داشت.»

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه واگذاری اردوگاه دانش‌آموزی دکتر منصوری به سازمان دانش‌آموزی امضا شد.

در این جلسه ناصر منصوری، خیر فرهنگی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای اردوگاه دکتر منصوری واقع در سمنان را به سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران واگذار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار