مسابقات هفت سنگ استان بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا )_ به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر مسابقات هفت سنگ در بخش آقایان و بانوان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۵۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات هفت سنگ استان بوشهر برگزار شد

روز جمعه 23 شهریور ماه 97 شاهد برگزاری یکی از بازیهای بومی محلی که امروز بعنوان ورزش مورد علاقه بخش عظیمی از جامعه ورزش است در شهر بوشهر به همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر بودیم .

سعید اسماعیلی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت : در ابتدای تابستان نسبت به برنامه ریزی و اجرای بازی های بومی محلی در قالب المپیاد ورزش روستایی اقدام کردیم که امروز شاهد برگزاری اولین دوره مسابقات استانی یکی از رشته های آن یعنی هفت سنگ که اکنون در سطح کشور نیز دارای جایگاه ویژه ای است هستیم .

اسماعیلی بیان داشت : این دوره از مسابقات با حضور چهار تیم در بخش آقایان و هفت تیم در بخش بانوان برگزار شد که در پایان نتایج زیر حاصل شد .

بخش آقایان :

مقام اول : شهرستان دشتی ( خورموج ) مقام دوم : شهرستان بوشهر و مقام سوم : شهرستان جم

بخش بانوان :

مقام اول : شهرستان تنگستان ، مقام دوم : شهرستان خورموج و مقام سوم : شهرستان بوشهر

در پایان اسماعیلی افزود : که این هیئت به منظور گسترش و معرفی ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بخصوص هفت سنگ در صدد انعقاد و ایجاد تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان می باشد تا با اجرای برنامه های مشترک ضمن احیاء و گسترش این ورزش حضور پر شورتر ورزشکاران را مهیا نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار