پیام رئیس دانشگاه شهید رجائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

تهران(پانا)- رئیس دانشگاه شهید رجائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد

کد مطلب: ۸۵۴۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس دانشگاه شهید رجائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، متن پیام حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه شهید رجایی به شرح زیر است:

«آغاز سال تحصیلی و مهر شورانگیز سال جاری، وامدار خط سرخ حسین(ع)، آن بزرگ معلم عشق و آزادگی در مدرسه کربلاست. یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشگاه شهید رجائی را گرامی می‌داریم و بر روح پرفتوح امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که معلم و مدرسه را مبدا سعادت و شقاوت برشمرد، درود می‌فرستیم.

در آستانه آغاز بهار تعلیم و تربیت،‌ دانشگاه شهید رجائی در تلاش است تا همانند گذشته به عنوان تنها مرجع تربیت دبیر فنی کشور در اعتلای مسیر آموزش و پروش که به تعبیر مقام معظم رهبری (دامه ظلّه)، کانون اساسی برای خلق دنیای آینده است، بیش از گذشته درجهت تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید علم نافع برای جامعه اثربخش باشد.

گسترش مرزهای دانش و ارتقای توانمندی های علمی و پژوهشی با تکیه بر ظرفیت‌های درونی، همواره از رویکردهای اصلی دانشگاه بوده است که به لطف خداوند متعال هم اینک تبلور آن را می‌توان در کسب افتخارات متعدد برای دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی مشاهده کرد.

در کنار این توفیقات علمی کم نظیر، توسعه کمی و کیفی دانشگاه اعم از: فضاهای آموزشی و پژوهشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، کیفیت بخشی و استانداردسازی فضاهای عمومی و رفاهی و باسازی زیر ساخت های قدیمی دانشگاه از دیگر نکاتی است که زمینه حرکت رو به رشد دانشگاه برای آینده و نقش آفرینی موثرتر آن در جامعه را فراهم آورده است. و بی‌گمان همه این توفیقات میّسر نمی‌گردیده است مگر با تشریک مساعی، هم دلی و هم زبانی همه اعضای خانواده دانشگاه شامل اعضای محترم هیات علمی، مدرسان گرامی، پرسنل خدوم و مدیران ارجمند حوزه ستادی و نیز دانشجویان معزز، که اینجانب به سهم خود قدردان تلاش‌های همه این عزیزان می‌باشم.

امید است در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با ابتنا بر کاربست "تدبیر" در کلیه امور، در بهار تعلیم و تربیت شاهد پیشرفت همه جانبه دانشگاه در جهت اهداف مقدس جمهوری اسلامی و اسناد راهبردی مصوب آن باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار