تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات گرندی پری جهانی شد

رشت(پانا)-آرمین هادی پور تکواندوکار استان گیلان به همراه تیم ملی کشورمان عازم مسابقات گرند پری شد.

کد مطلب: ۸۵۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات گرندی پری جهانی شد

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در رشت اظهار داشت: ملی ‌پوشان تکواندو کشورمان برای حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپری 2018 عازم تایوان شدند و آرمین هادی پور از گیلان نیز در این رقابت ها حضور دارد.
محسن سترگی افزود: بر این اساس این تکواندوکار شایسته و ملی پوش گیلانی در جریان مرحله سوم رقابت های گرند پری در وزن 58- کیلوگرم به مصاف حریفانش از کشورهای مختلف خواهد رفت.
وی ادامه داد: مرحله سوم مسابقات تکواندو گرند پری در سال 2018 ، از چهارشنبه هفته جاری 28 شهریورماه در شهر تائویوان کشور تایوان برگزار می شود و در این رقابت ها ، زبده ترین تکواندوکاران جهان به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.
به گفته سترگی، تیم ملی تکواندو ایران با پنج ورزشکار و با سرمربیگری فریبرز عسکری و مربیگری علی محمد بسحاق در این دوره از مسابقات که به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 4/14 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یک هزار دلار جایزه تعلق می گیرد، حضور دارد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، 2 مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب 2 مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار