مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد؛

اجرای تعزیه و نمایش خیابانی «نقل خون» در ملایر

همدان (پانا) - مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اجرای چهار تعزیه میدانی توسط گروه‌های هنری تعزیه‌خوانی ملایر گفت: نمایش خیابانی عاشورایی «نقل خون» هم در این شهرستان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۴۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تعزیه و نمایش خیابانی «نقل خون» در ملایر

غلامرضا جمالی‌زاده با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری هنرمندان شهرستان و نهادهای مختلفی بیش از ١٣ برنامه را در این ایام اجرا خواهد کرد.

وی از اجرای نمایش صحنه‌ای مذهبی و حماسی «جابر» ویژه خواهران از شهر قم در مرکز آموزش هنر خبر داد و گفت: این نمایش در دو سانس و در روز ٣١ شهریورماه سال جاری اجرا می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اجرای نمایش خیابانی آیین عاشورایی «نقل خون» توسط گروه هنری یاس کبود با همکاری هیات حزب‌الله افزود: این نمایش از ٢٢ تا ٢٩ شهریورماه ساعت ١٩ در میدان امام(ره) اجرا می‌شود.

وی اجرای چهار تعزیه میدانی توسط گروه‌های هنری تعزیه‌خوانی ملایر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: این برنامه از ٢٠ تا ٢٩ شهریورماه در خیابان شهید مصطفی خمینی، روستاهای حسین‌آباد ناظم و سلطانیه و شهر اسلامشهر‌ آقگل اجرا می‌شود.

جمالی‌زاده به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بازدید هنرمندان ملایر از باغ‌موزه دفاع مقدس و برگزاری عصر شعر دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام محرم است.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی ـ هنری اداره ارشاد اسلامی ملایر خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ٣١ شهریورماه تا ششم مهرماه برپا می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزاری همایش طلایه‌داران امر به معرف و نهی از منکر با همکاری دانشگاه‌ها و حوزه علمیه در روز ١٠ مهرماه، مسابقه نقاشی دفاع مقدس، اکران فیلم فاع مقدس و برگزاری زیارت عاشورا را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام محرم و هفته دفاع مقدس دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار