رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

تفویض اختیار کمیسیون خاص مدارس استثنایی/ معلمان مازاد بر نیاز مدارس بدون ابلاغ خواهند ماند

تبریز (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان آذربایجان شرقی گفت: ساماندهی نیرو طبق اعلام نیاز سامانه صدور ابلاغ و کلاسبندی سامانه سناد بوده و معلمان مازاد بر نیاز مدارس بدون ابلاغ خواهند ماند، لذا تکلیف نیروهای مدارس باید در اسرع وقت مشخص شود.

کد مطلب: ۸۵۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تفویض اختیار کمیسیون خاص مدارس استثنایی/ معلمان مازاد بر نیاز مدارس بدون ابلاغ خواهند ماند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در گردهمایی مدیران مدارس استثنایی استان ضمن تسلیت ایام ماه محرم به تشریح آخرین وضعیت ساماندهی نیرو، ثبت نام سامانه سناد و کمیسیون خاص پرداخت .

مریم خوشبخت بر موضوع تفویض اختیار کمیسیون خاص مدارس استثنایی در مورد کبر سنی و توقف بیش از دفعات مجاز در یک پایه تاکید کرد و از مدیران خواست به بخشنامه ارسالی از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

خوشبخت افزود: ساماندهی نیرو طبق اعلام نیاز سامانه صدور ابلاغ و کلاس‌بندی سامانه سناد بوده و معلمان مازاد بر نیاز مدارس بدون ابلاغ خواهند ماند. لذا تکلیف نیروهای مدارس باید در اسرع وقت مشخص شود.

وی یادآور شد: تعداد دانش آموزانی که کلاس بندی شده اند ملاک ثبت نام خواهد بود و مدیران باید عواملی را که باعث عدم کلاس‌بندی دانش آموز می گردد از جمله سوابق دانش آموز ، کبر سنی و تکمیل ظرفیت کلاس‌ها را با جدیت در نظر بگیرند.

خوشبخت خاطرنشان کرد: عدم تکمیل کلاس‌بندی و ثبت نام دانش آموزان توسط مدرسه منجر به عدم صدور ابلاغ برای معلمان و به تبع آن قطع حقوق ایشان خواهد شد.

رئیس اداره استثنایی استان آذربایجان شرقی بر ایمن سازی سرویس های ایاب و ذهاب از جمله مسائل فنی خودرو ، کارت‌های خاص رانندگان و بیمه خودرو بویژه در مدارس مختلط تاکید کرد و از ایجاد سامانه تحت وب ایاب و ذهاب توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد.

خوشبخت همچنین اذعان کرد: کارگاهها و دوره‌های آموزشی لازم برای همکاران بویژه در زمینه چند معلولیتی و همکاران جدیدالورود، پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار