استاندار زنجان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه ۱۸ کلاسه توفیق ناحیه یک زنجان:

راه و نگاه خیرین مدرسه‌ ساز در جامعه باقی خواهند ماند

زنجان (پانا) - اسداله درویش امیری استاندار زنجان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه 18 کلاسه توفیق ناحیه یک زنجان گفت: راه و نگاه خیرین مدرسه‌ ساز در جامعه باقی خواهند ماند.

کد مطلب: ۸۵۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راه و نگاه خیرین مدرسه‌ ساز در جامعه باقی خواهند ماند

استاندار زنجان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه خیر ساز 18 کلاسه‌ی توفیق ناحیه یک زنجان با گرامیداشت ماه محرم اظهار کرد: امید است خداوند قدرت درک قیام عاشورا را به ما بدهد.

اسدالله درویش امیری با اشاره به اینکه امروز یکی از زیباترین اقدامات خیرخواهانه در این مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در این زمینه از مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و غلامحسین مطهری که برای ایجاد سرپناه دانش‌آموزان برای چند نسل مدرسه می‌سازند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ خیر و خیرات در جامعه ایرانی و اسلامی ما ریشه تاریخی دارد، اضافه کرد: مردم با فرهنگ وقف؛ ایثار؛ فداکاری و ... ورود پیدا می‌کنند و از آنچه در زندگی جمع کرده‌اند در راستای دفاع از انسانیت هزینه می‌کنند.

درویش امیری با اشاره به اینکه بیش از 360 مؤسسه و خیریه در استان زنجان فعال است، تصریح کرد: این مؤسسات در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه راه و نگاه خیرین مدرسه‌ساز در جامعه باقی خواهند ماند، تصریح کرد: این مدرسه محل پرورش دانشمندان بزرگی چون استاد ثبوتی؛ روزبه و مدیران بزرگی چون انصاری است.

وی با اشاره به طراحی خوب مدرسه توفیق عنوان کرد: این مدرسه نیز تلفیقی از معماری نوین و سنتی است.

گفتنی است این آموزشگاه توسط خیر مدرسه ساز آقای غلام حسین مطهری احداث گردیده و به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار