رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران

شورای عالی استان‌ها باید پاسخی در شان به هجمه سنگین علیه شوراها بدهد

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران گفت اتفاقات اخیر مستمسکی بوده تا هجمه‌ای سنگین در سالروز یکسالگی شوراها در دوره پنجم بر علیه این نهاد صورت گیرد بنابراین باید پاسخی به این هجمه‌ها داده شود.

کد مطلب: ۸۵۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای عالی استان‌ها باید پاسخی در شان به هجمه سنگین علیه شوراها بدهد

سید محمود میرلوحی در هشتاد و ششمین جلسه شورا در تذکری خطاب به مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: به واسطه اتفاقاتی که اخیرا افتاده هجمه سنگینی بر علیه شوراها و جایگاه رفیع این نهاد مردمی به راه افتاده است.

وی ادامه داد: مدیر کل شهر و روستای استانداری اعلام می‌کند 8 نفر دستگیر اعضای شورای شهرها در استان تهران دستگیر شده‌اند و در سالروز یکسالگی شورای پنجم جو سنگینی علیه شوراها به راه می‌افتد آن هم در زمان گزارش تخلفات شورای چهارم! این‌ها همه ابزاری شد تا جایگاه رفیع شوراها و 6 هزار اعضای شوراهای شهر و 120 هزار اعضای شوراهای روستا مورد هجمه قرار گیرد و می‌خواهند با آسمان ریسمان کردن نقش شوراها را زیر سوال ببرند.

میرلوحی افزود: این در حالی است که در شرایط کنونی بی‌اعتمادی به سازمان‌های نظارتی کشور را تبلیغ می‌کنند و همزمان موج سنگینی نیز بر علیه شوراها به عنوان یک نهاد نظارتی به راه می‌اندازند و می‌خواهند این اقدامات در نظارت و اصلاح امور و ایجاد انضباط خدشه وارد کند.

میرلوحی اظهار کرد: موج سنگین تخریب شوراها با هدف زیر سوال بردن هیات نظارت بر انتخاب و نقش و عملکرد شوراها است و لذا شورای‌عالی استان‌ها باید پاسخی در شان به این هجمه‌ها بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار