اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در دهه اول ماه محرم برگزار می‌کند؛

هیات‌های دانش‌‌آموزی انصارالمهدی (عج)در سراسرکشور

تهران (پانا) - اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در دهه اول ماه محرم، با همکاری دانش‌اموزان هیات‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) را در سراسرکشور برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۵۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هیات‌های دانش‌‌آموزی انصارالمهدی (عج)در سراسرکشور

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در دهه اول ماه محرم هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) را با همکاری دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس و با حضور دیگر دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

در این هیأت‌ها مراسم سخنرانی، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی به صورت متمرکز در شهرها و مراکز استان‌ها و بومی هر شهرستان، برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌ها و رویکردهای محتوایی هیات‌های انصار المهدی (عج)، انس با شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره آن‌ها خصوصا شهدای دانش‌آموز و تدبر و انس بیشتر با مفاهیم قرآن کریم است.

نرم‌افزار بیرق نیز نسخه پشتیبان از هیأت‌‌های انصارالمهدی(عج) است که شامل سخنرانی و عزاداری است و کتاب بوی سیب که شرحی بر زیارت عاشورا است، در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

سایت بیرق در خصوص برنامه‌های محرم و پشتیبانی هیأت‌های انصارالمهدی(عج) راه‌اندازی شده است و دانش‌آموزان برای ارائه گزارش‌های هیأت‌های انصارالمهدی(عج) و اطلاعات از برنامه‌های دانش‌آموزی محرم می‌توانند به این سایت به آدرس beyraagh.ir و کانال سروشbeyragh_ansar@ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار