کاظمی: محرم و صفر موقعیت ویژه تربیتی برای دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - سوگواره احلی من العسل با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مسئولان و اعضای تشکل‌های دانش آموزی و دانش‌آموزان عزادار حسینی در حرم امام راحل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: محرم و صفر موقعیت ویژه تربیتی برای دانش‌آموزان است

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، با عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش و ابراز خرسندی از حضور باشکوه نوجوانان عاشورایی در این مراسم معنوی، اظهارکرد: ایام ماه محرم و صفر بویژه دهه اول ماه محرم فرصت مناسب تربیتی برای همه ما و دانش آموزان است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش اینگونه برنامه‌های معنوی، افزود: اگربتوانیم درست از این ایام استفاده کنیم و از فضای معنوی که ایجاد می‌شود دانش آموزان را بهره‌مند کنیم، آنها تا مدت‌ها می‌توانند با صفای باطنی ویژه‌ای در فضای جامعه حضور پیدا کنند و تاثیر گذار باشند.
کاظمی یکی از ابزارهای انتقال فرهنگ عاشورا و آشنایی و معرفت دانش آموزان با ائمه علیهم السلام و سنت و سیره انبیا و اولیاء را همین ایام دانست و تصریح کرد: گرامیداشت حضرت قاسم بن الحسن(ع) بهترین فرصت برای شناساندن رشادت‌های نوجوانان که در دفاع از حریم ولایت جانفشانی کرده‌اند، است.

شایان ذکر است ،سوگواره احلی من العسل با حضور هزاران دانش‌آموز نوجوان عاشورایی در حرم امام خمینی (ره) و ۳۱ استان دیگر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار