برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارتی درنیشابور

نیشابور (پانا)- همزمان با سراسر ایران به صورت متمرکز آزمون جامع استانداردهای مهارتی کشور درنیشابور برگزار شد

کد مطلب: ۸۵۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارتی درنیشابور

کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این خصوص اظهار کرد: آزمون جامع استانداردهای مهارتی در سال جاری وبه صورت متمرکز در سراسر کشوردر روز پنجشنبه 23 شهریور97 به طور عملی در محل موسسه فرهنگی وهنری توحید منش و روز جمعه 24شهریور97 به صورت کتبی دردبستان بنت الهدی صدرنیشابور با حضور ناظر رسمی از تهران در رشته‌های مختلف آزمون برای هنرجویان برگزارگردید.

نرجس مقدم پاشا گفت : در این دوره از آزمون‌ها،بیش از 133 نفر شرکت کننده حضور داشتندو برگزاری آزمون در یک ساعت و به صورت متمرکزدر سراسر کشور برگزارشد.

وی خاطر نشان کرد:در آزمون جامع استانداردهای مهارتی شهرستان نیشابور هنرجویان مراکز مهارت آموزی« توحید منش ،خادریان » تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور حضورداشتند که در رشته های تصویرسازی کامپیوتر ،طراحی صفحات وب، تصویر برداری ، عکاسی دیجیتال ،تذهیبت ،تشعیر ، خاتم کاری ،نگارگری و معرق فعالیت دارند.

نرجس مقدم پاشا یادآورشد: شاخه کار و دانش محصول تغییر نظام آموزشی است که با هدف تامین نیروی کار نیمه‌ماهر راه‌اندازی شد و هر چند در این رشته یک سری دروس کتبی و نظری وجود دارد وتاکنون حدود سه هزار نفر در شاخه کارودانش درنیشابور دیپلم هنری مهارتی گرفته اند، اما مطلب مهم این است که بیشتر ساعت‌های درسی این شاخه در کارگاه می‌‌گذرد و به عبارتی درس‌های نظری به مراتب کم‌تر است.

کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: کسانی که تمایل به ایجاد مراکز مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف مهارتی کار و دانش رادارند می توانند جهت صدور مجوز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار