اعلام آمادگی ۳۳۶ خیر برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد

تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد که همزمان با اولین جمعه ماه محرم و همایش شیرخوارگان حسینی ۳۳۶ نفر از خیران در استان تهران برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کردند.

کد مطلب: ۸۵۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی ۳۳۶ خیر برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد تهران، حمیدرضا شیران، مدیرکل این نهاد با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی پایگاه‌های کمیته امداد نیز برای جذب حامی فعال شد، گفت: ۹۱ پایگاه جذب حامی در سراسر استان برپا و از علاقه‌مندان نیک اندیش ثبت نام به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد حامی برای حمایت از ۳۵۷ کودک تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد ۵۷ نفر برای حمایت از ۷۲ فرزند یتیم و ۲۷۹ نفر برای حمایت از ۲۸۵ فرزند محسنین ثبت‌نام کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناطقی که بیشترین جذب را داشته‌اند اشاره کرد و افزود: اداره کمیته امداد منطقه چهار تهران با ۳۶ جذب، شهرستان قرچک با ۳۰ و اداره منطقه شش تهران با ۲۴ نفر به ترتیب بیشترین جذب را به خود اختصاص داده‌اند.

شیران بیان کرد: هم اکنون ۱۹ هزار و ۶۵۳ فرزند یتیم و محسنین از خدمات این نهاد در استان تهران بهره‌مند هستند، که از این تعداد شش هزار و ۴۰۰ نفر یتیم و ۱۳ هزار و ۲۵۳ نفر از فرزندان محسنین هستند.

وی یاد آور شد: ۷۵ هزار و ۵۶۷ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۹۲ نفر حامی ایتام هستند و مابقی از فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار