روایت بهروز رضوی از «صاحب عزا» در رادیو تهران

تهران (پانا) - بهروز رضوی در ویژه برنامه «کتیبه تهران» از رادیو تهران روایت «صاحب عزا» را بازخوانی می کند.

کد مطلب: ۸۵۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
روایت بهروز رضوی از «صاحب عزا»  در رادیو تهران

رضا صفری تهیه کننده گفت: برنامه «کتیبه تهران» یک مجله محرمی که تلفیقی از برش های سخنرانی، کارشناسی، مدحی و نوحه ها و نغمه های عاشورایی است که در قالب هیئت رادیویی به مدت 90 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی افزود: آیتم های متنوع برای این برنامه تدارک دیده شده است؛ آیتمی با عنوان "صاحب عزا " طراحی شده است که بهروز رضوی در این بخش پیرامون موضوعات مهدوی و پیوند آن با موضوعات حسینی روایت هایی را بازخوانی می کند.

تهیه کننده کتیبه تهران به مقتل خوانی در این برنامه اشاره کرد و افزود: ، این برنامه آنونس محور و در آن بیش از 7 تا 8 آنونس ویژه محرمی کار شده است. از دیگر بخش های برنامه کتیبه تهران، مقتل خوانی با صدای محمدرضا علی اکبری است.

همچنین؛ آیتم "روایت " کاری از مهدی رستمی است که تاریخ اسلام و کربلا را روایت می کند.

علاوه بر این؛ از دیگر بخش های این برنامه گفت وگو با شخصیت های مشهور آیینی، هنرمندان، نویسندگان و مجریان تلویزیون و شعرا و... است. گفت وگو با استاد مهدی امین فروغی، پیرامون آیین ها، سنت های قدیمی در تهران قدیم و مرور آداب و رسوم و آیین های هیئت داری و... از دیگر بخش های شنیدنی است.

صفری بیان کرد: برنامه امشب با محوریت حضرت علی اصغر (ع) و فرداشب با موضوع حضرت علی اکبر (ع) پخش خواهد شد. سه شنبه شب برنامه به نام حضرت ابوالفضل (ع) متبرک می شود و چهارشنبه شب، عاشورا حضرت امام حسین (ع) و شب وداع است. در شب های دیگر مضمون برنامه درباره شام غریبان، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است.

گوینده ها محمدرضا علی اکبری و فاطمه نصرآبادی شما مخاطبان را هر شب از ساعت 22 تا 23 و 30 دقیقه روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار