در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: پرسپولیس با محرومیت از نقل و انتقالات هم می‌تواند الدحیل را شکست دهد

تهران (پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس با فشار تماشاگران و ارائه فوتبال منطقی می‌تواند الدحیل را در تهران شکست دهد.

کد مطلب: ۸۵۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: پرسپولیس با محرومیت از نقل و انتقالات هم می‌تواند الدحیل را شکست دهد

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت و حساس است به خصوص اینکه پرسپولیس در بازی رفت مقابل الدحیل شکست خورده است و باید در این بازی نتیجه باخت در قطر را جبران کند. البته الدحیل در قیاس با السد که با استقلال بازی کرد ضعیف‌تر است و با توجه به اینکه پرسپولیس در خانه بازی می‌کند می‌توانیم به موفقیت این تیم امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس دستش خالی است، عنوان کرد: متاسفانه پرسپولیس با توجه به اینکه تا نیم فصل محروم است دست برانکو برای بازیکن و جذب آنها خالی است و باید فعلاً با این بازیکنانی که دارد سپری کند. اما به نظرم با این وضعیت باز هم پرسپولیس می‌تواند در آزادی برنده میدان باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه پرسپولیس باید چه برنامه‌ای در این دیدار داشته باشد، خاطرنشان کرد: قطعاً برانکو این حریف را به خوبی آنالیز کرده است و می‌داند بازیکنانش باید چطور به میدان برود. به طور حتم پرسپولیسی‌ها نباید در این بازی در لاک دفاعی فرو بروند. همان‌طور که پرسپولیس ساختار دفاعی خوبی دارد باید خوب هم به سمت دروازه حریف حمله کند تا بتوان گل بزند.به نظرم اگر بازیکنان به حرف‌های برانکو عمل کنند برنده این میدان می‌شوند، به خصوص اینکه این بازی در آزادی است و حضور تماشاگران خیلی تأثیرگذار خواهد بود.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش به حواشی پیرامون تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: واقعا دیگر نمی‌دانیم درباره کی‌روش چه باید بگوییم، این مربی سالهاست که در ایران است و هر بار با هر بهانه‌ای می‌خواهد برود تا رقم قرارداد خودش را بالا ببرد. در این چند سالی که کی روش در فوتبال ایران بوده به غیر از دفاع اتوبوسی هیچ روش مفیدی به فوتبال ما اضافه نکرده است، این شیوه‌ای که کی روش در تیم ملی به کار برده یک مربی ایرانی هم می‌توانست انجام دهد و نیازی به مربی خارجی نبود. من نمی‌دانم چرا او فکر می‌کند همه ایران علیه او هستند، امیدوارم فدراسیون فوتبال و تیم ملی در رابطه با این مربی موفق عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار