معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان سمنان:

استان سمنان؛ رتبه دوم کشور در شاخص های ارزیابی عملکرد تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوا

سمنان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در ارزیابی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از عملکرد دو گروه تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوای استان های کشور، استان سمنان حائز رتبه دوم کشور شد.

کد مطلب: ۸۵۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استان سمنان؛ رتبه دوم کشور در شاخص های ارزیابی عملکرد تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوا

یعقوب قوشچی با اعلام این خبر افزود: ارزیابی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از گروه های تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوا استانهای کشور بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد صورت گرفته در سال 1396 می باشد.

وی اضافه کرد: این موفقیت حاصل پشتیبانی و حمایت مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، برنامه ریزی و توان بالای همکاران این حوزه و همچنین اعضای شورای تحلیل محتوا و شورای تحقیق وپژوهش ، روسای ادارات شهرستان و مناطق، کارشناسان و رابطین، پژوهشگران پرتلاش استان است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان سمنان ضمن قدردانی و آرزوی توفیق خدمتگزاری روزافزون برای همه تلاشگران تاکید کرد: کسب این رتبه وظیفه کارکنان را در راستای گسترش تحقیق و پژوهش سنگین تر خواهد کرد و امیدواریم تا با پیشرفت در این عرصه فرهنگ تحقیق ،پژوهش و تالیف در جامعه نهادینه شودو فرهنگیان با میل و رغبت به سمت مطالعه و پژوهش بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار