مدیرکل بنادر خوزستان در گفتگو با پانا:

بندر هندیجان را به عنوان یک «بندر سنتی» به رسمیت می شناسیم

هندیجان (پانا) - مدیر کل بنادر استان خوزستان گفت: ما شهرستان بندر هندیجان را به ‌عنوان یک بندر سنتی به رسمیت شناخته‌ایم و تلاش داریم، ظرفیت‌های آن را شکوفا کنیم.

کد مطلب: ۸۵۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بندر هندیجان را به عنوان یک «بندر سنتی» به رسمیت می شناسیم


عادل دریس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان، اظهار کرد: اقداماتی برای توسعه بندر سجافی در دستور کار است، نزدیک به 6 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تعیین ‌شده است.
وی افزود: امسال برای بندر سجافی شهرستان هندیجان تعمیرات اساسی در دستور کار داریم تلاش ما این است که قبل از پایان آذرماه برنامه‌های خود را نهایی کنیم.
مدیر کل بنادر استان خوزستان بیان کرد: در بحث توسعه بندر سجافی تعمیرات اساسی برای اسکله، بازسازی ساختمان اداری سجافی و بازسازی ساختمان آتش‌نشانی را در برنامه‌ها داریم.
وی گفت: بندر هندیجان به رسمیت شناخته‌ شده اما یکی از بنادر سنتی استان خوزستان است و در راستای بنادر سنتی اقداماتی را انجام خواهیم داد. هندیجان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه تجارت دارد.
دریس عنوان کرد: برای اینکه بندر هندیجان پذیرای شناورهای استاندارد سنتی باشد 6 میلیارد تومان هزینه می‌کنیم اما برای پیشرفت و توسعه یافتن بندر هندیجان باید کارهای مطالعاتی انجام دهیم.
وی ادامه داد: بعضی از بنادر، کانال‌های دسترسی که شناورهای بزرگ در آن وجود داشته باشد را ندارند تنها پذیرش آن‌ها فقط شناورهای کوچک و سنتی می‌باشد و در حال انجام است. هندیجان در حوزه تجارت دریانوردی می‌تواند بیشتر فعال باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار