گفت‌وگوی رزیتا غفاری با معروف‌ترین روحانی توییتر

تهران (پانا) - رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون امشب (شنبه 24 شهریور ماه) در ششمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به گفت‌وگو با معروف‌ترین روحانی توییتر می‌پردازد که روزنامه گاردین با او به خاطر کار عجیبش مصاحبه کرده است.

کد مطلب: ۸۵۴۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی رزیتا غفاری با معروف‌ترین روحانی توییتر

به گزارش روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، ششمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که با اجرای رزیتا غفاری به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت داستان معروف‌ترین روحانی توییتر که روزنامه گاردین با او به خاطر کار عجیبش مصاحبه کرده و همچنین و زن و شوهری که به خاطر یک دانش‌آموز تا دورترین روستاها رفتند، اختصاص دارد.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات 1 بامداد، 7 صبح، 13 بعدازظهر بازپخش می‌شود.

قطعه تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

«هزار داستان» برنامه‌ای گفت‌وگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال 96 آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق و پرمخاطب در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار