معلمان تربیت بدنی کرمانشاه در رقابت‌های کشوری درخشیدند

کرمانشاه (پانا) - تیم استان کرمانشاه، در بیست و نهمین دوره‌ی رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خانم سراسر کشور که شهریورماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار شد، به مقام چهارم رسید.

کد مطلب: ۸۵۴۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان تربیت بدنی کرمانشاه در رقابت‌های کشوری درخشیدند

معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اعلام این خبر گفت: در بیست و نهمین دوره‌ی رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خانم سراسر کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، تیم استان کرمانشاه موفق به کسب مقام چهارم این مسابقات گردید.

سلمان محمدی افزود: برگزاری رقابت‌های علمی و تخصصی، باعث ارتقای توان علمی معلمان و همچنین توان عملی که شامل مهارت‌ها و آمادگی جسمانی است، می‌شود و در واقع؛ سطح آموزش را ارتقا می‌دهد که هدف برگزاری چنین رقابت‌هایی است.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش استان، لازمه‌ی توانمندسازی نیروی انسانی تربیت بدنی را برگزاری رقابت‌های علمی و تخصصی دانست و گفت: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در راستای سند تحول بنیادین که یکی از ساحت‌های آن، ساحت زیستی و بدنی می‌باشد و همچنین برنامه درس‌ها که از 11حوزه یادگیری یک حوزه آن مربوط به تربیت بدنی و سلامت می‌باشد، به صورت مدرسه محور، برنامه محور فعالیت‌ها، دانش‌آموز محور، اخلاق محور، مشارکت محور، تعمیم و فراگیری محور و علمی و تخصصی محور نمودن فعالیت‌ها، مد نظر وزارتخانه است. این دوره از رقابت‌ها با حضور 32 تیم از سراسر کشور و با مشارکت بیش از 190 نفر از معلمان تربیت بدنی خانم سراسر کشور، در شهریورماه جاری در استان اصفهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار