همزمان با ششم محرم

سوگواره دانش آموزی احلی من العسل در دلیجان برگزار می شود

اراک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان از برگزاری سوگواره دانش آموزی احلی من العسل به مناسبت ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره دانش آموزی احلی من العسل در دلیجان برگزار می شود

محسن رفیعی در گفت وگو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: این همایش ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در روز یکشنبه 25 شهریور ماه مصادف با ششم محرم الحرام در مسجد الشهدا آغاز و با عزاداری دانش آموزان و نماز جماعت پایان خواهد یافت.

وی برگزاری عزاداری به صورت یکنواخت، هماهنگ و جمعی را اثرگذارتر دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش برنامه های ویژه ای از جمله برنامه احلی من العسل را در ماه محرم همه ساله برگزار می کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان اظهار داشت: ایام سوگواری محرم و صفر فرصت مناسبی برای بازخوانی و تبیین مبانی اعتقادی مکتب اهل‌بیت(ع) به ویژه قیام خونین امام حسین(ع) در بین دانش‌آموزان است.

رفیعی هدف از برپایی سوگواره احلی من العسل را شناخت جوانان با شخصیت حضرت قاسم (ع) دانست و بیان کرد: این همایش مانند سال های گذشته ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه برگزار و تلاش داریم با هماهنگی های مسئولان شهرستان، مراسم امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار