امام جمعه یزد: مسئولان باید با جدیت احتکار و گرانفروشی را پیگیری کنند

یزد (پانا) - امام جمعه یزد با بیان اینکه مقابله با احتکار و گران‌فروشی با جدیت دنبال شود گفت: آمریکا برای زیرسلطه بردن ایران دچار درماندگی شده است.

کد مطلب: ۸۵۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه یزد: مسئولان باید با جدیت احتکار و گرانفروشی را پیگیری کنند

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: تمام مداحی‌ها و عزاداری‌ها در این ایام باید برای رضای خداوند متعال باشد و به هیچ عنوان نباید برای رضای افراد در مراسم‌های عزاداری حضور پیدا کنیم.

وی بر ضرورت توجه مداحان به سبک و شعر مداحی شان تاکید کرد و گفت: مداحان باید شعرهای خود را به گونه‌ای نتظیم و انتخاب کنند که سیره و شخصیت امام حسین(ع) را به جامعه معرفی نمایند و محتوای شعرهایشان آموزنده باشد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مداحان نباید برای شهرت پیدا کردن و تشویق گرفتن از این و آن اقدام به مداحی کنند چرا که اگر به این صورت باشد ممکن است اقدام به خواندن اشعاری کنند که اصلا در شان امام حسین(ع) نیست.

ناصری یزدی با بیان اینکه عزاداری‌های ما برای حفظ آرمان‌های امام حسین(ع)، اعلام همدردی با حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) و نبی مکرم اسلام(ص) و برای رضای خدا و اعلام ایستادگی ما در این مسیر است گفت: عزاداری ما معانی بسیار بالا و والایی دارند و تا به الان هم از این اهداف نتیجه گرفته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استکبار به دنبال زیرسلطه قرار دادن ایران است اظهار داشت: انقلاب ما همان اقدامات امام حسین(ع) در به هم ریختن رشته‌های امویان را در مقابل طاغوت انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه مردم ایران پیش از انقلاب حتی از یک پاسبان یا یک نوکر سفیر آمریکا می‌ترسیدند و به هیچ عنوان مردم حق دم زدن از آزادی‌هایشان را نداشتند ولی انقلاب آمد و همه کاسه کوزه‌های آمریکایی‌ها را به هم ریخت.

ناصری یزدی تصریح کرد: استکبار و به ویژه آمریکا 40 سال است که تمام تلاش خود را به‌کار بسته که انقلاب اسلامی ایران را تحت سلطه خود قرار دهند ولی واقعا الان در این هدف درمانده شده‌اند و نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران عزت را به مردم داد گفت: درست است که آنها الان برای ما مشکلاتی به وجود آورده‌اند و ممکن است این مشکلات را حتی بیشتر کنند ولی خداوند قطعا نمی‌گذارد این مسیر ادامه پیدا کند و فتنه دشمنان را به خودشان باز می‌گرداند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط هم مسئولان باید بیش از پیش نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند و هر اقدامی که می‌توانند انجام دهند تا مشکلات آنها برطرف شود، دشمنان می‌خواهند ما را تسلیم خودشان کنند اما مسئولان باید با تلاش خود برای رفع مشکلات و مردم با همدلی و اتحاد خودشان جلوی این توطئه دشمن را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت مقابله با گران‌فروشی و احتکار تاکید کرد و افزود: لازم است که همه ما در این شرایط به یکیدگر کمک کنیم و نگذاریم دشمن به موفقیت دست پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار