کشف انبار احتکار 4200 بطری یک و نیم لیتری آب معدنی در یک منزل روستایی در نیشابور

نیشابور (پانا)- فرمانده انتظامی نیشابور از کشف 340 میلیون ریال لوازم خانگی و آب معدنی احتکار شده از دو انبار در سطح شهرستان نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۴۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف انبار احتکار 4200 بطری یک و نیم لیتری آب معدنی در یک منزل روستایی  در نیشابور

"حسین دهقان پور" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار آب معدنی در یک منزل در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیشابور موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن وپلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
دهقان پور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد 4200 بطری یک و نیم لیتری آب معدنی به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال کشف و ضبط کردند .
همچنین با دریافت اخبار دیگری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یک منزل مسکونی در محدوده خیابان مسیح ماموران با هماهنگی مقام قضایی مراجعه که در بازرسی تعدادی انواع لوازم خانگی به ارزش تقریبی 260 میلیون ریال کشف و ضبط گردید .
در این رابطه 2متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .
فرمانده انتظامی نیشابور با تقدیر از همکاری خوب شهروندان تاکید کرد :شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات شهروندان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار