حاشیه‌های یک تیر چراغ برق در مدرسه‌ای در گیلان!

تهران (پانا) - مدیر آموزگار مدرسه روستای آهکلان ماسال گیلان به انتشار خبر کج شدن تیرچراغ برق در حیاط مدرسه‌ روستای آهکلان ماسال گیلان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۵۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حاشیه‌های یک تیر چراغ برق در مدرسه‌ای در گیلان!

در برنامه پرسشگر شب گذشته، کاظمی، مدیر آموزگار مدرسه روستای آهکلان ماسال گیلان به تصویری از یک تیرچراغ برق کج شده در حیاط مدرسه‌اش که در فضای مجازی منتشر شده بود گفت: «در مدرسه‌مان نیروی خدماتی نداریم و به نوعی امور خدماتی مدرسه را هم انجام می‌دهم. مدرسه ما کوچک است و دانش‌آموز کم دارد و مشاور، مربی بهداشت و ورزش، خدمت‌گزار به آن تعلق نمی‌گیرد و همه کاره آن مدرسه بنده و دو معلم دیگر هستیم.»



او افزود: «این تیر چراغ برق حدود 20 سال است در مدرسه و خطرناک است و به علت فشاری که وجود دارد چندبار کنتور برق مدرسه از دیوار جدا شده است. چندبار با اداره برق تماس گرفتم و برای درست کردن آن آمده‌اند. بنده اخیرا به دفتر مدیر اداره برق شهرستان ماسال رفتم تا صحبت کنیم تیر چراغ برق به بیرون حیاط مدرسه منتقل شود که بنده را از اتاق بیرون کرد و گفت نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. بنابراین هنوز مشکل حل نشده و خطر جان بچه‌ها را تهدید می‌کند.»

مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در واکنش به این ماجرا گفت: «برخورد ناپسند مدیر این بخش را باید پیگیری کنیم. البته موضوع مهم مسئولیت‌پذیری مدیر مدرسه است و اکثر مدیران و معلمان ما از این ویژگی برخوردارند. از این شخص صمیمانه تشکر می‌کنم که در ادبیاتش عشق به دانش‌آموزان موج می‌زد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار