معرفی شهرستان کلات نادر به عنوان شهر ورزشی

پانا(کلات)- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی کردن طرح مطالعاتی " #دهکده_های_ورزشی " در این شهرستان، ضمن ایجاد فرصت اقتصادی برای ساکنین و شهروندان کلات نادر، فرصت مطلوبی برای کمک به ورزش شهرستان است.

کد مطلب: ۸۵۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی شهرستان کلات نادر به عنوان  شهر ورزشی

جمعه ۲۳ شهریور مسئول اداره ورزش و جوانان، رئیس مجمع خیرین ورزش یار و دبیر مجمع مشورتی جوانان، روسای هیات های فوتبال و سوارکاری شهرستان کلات نادر با حضور در دفتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم شهرستان های مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص مطالبات و خواسته های شهرستان در حوزه ورزش_و_جوانان دیدار و گفتگو کردند.
رضا شهنازی، مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان کلات ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام، به ضرورت افزایش فضا های ورزشی، افزایش تجهیزات ورزشی، بهسازی و توسعه زمین چمن و ساخت پیست دو و میدانی درکلات و اختصاص اعتبار و کمک های مالی به هیات های ورزشی شهرستان تاکید کرده و گفت: کلات، استعدادهای با انگیزه، خوش تکنیک و بی نظیر کشوری و ملی ورزشی دارد اما از حداقل امکانات و تجهیزات ورزشی محروم است.
رئیس اداره ورزش و جوانان کلات نادر ادامه داد: کلات به جهت طبیعت بکر و خدادای، بیشترین سهم و زیباترین کوه های استان و بزرگترین دریاچه طبیعی را دارد اما از حداقل امکانات و تجهیزات برای رشته های کوهنوردی و آبی برخوردار نیست و با وجود اینکه مسابقات استانی کشتی با چوخه در چند سال اخیر به میزبانی کلات برگزار شده و مهد_کشتی_با_چوخه به شمار می رود و قهرمانان ملی و کشوری دارد، اما گود کشتی ندارد و این نیازمند جذب سرمایه و اعتبارات لازم است.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار گفت: مجمع خیرین ورزش یار از پشتوانه های مهم در زمینه ایجاد و توسعه امکانات عمومی و رفاهی از جمله تجهیزات ورزشی کلات است.
نماینده مردم شهرستان های مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورزشکاران موفق، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، سرمایه گذاران و خیرین، سرمایه های مهمی در زمینه توسعه ورزش کلات نادر هستند که بایستی از آنها به درستی بهره برد.
وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مختلف به منظور توسعه و رونق بیشتر ورزش کلات بیان داشت: اجرایی کردن طرح مطالعاتی " #دهکده_های_ورزشی " در این شهرستان، ضمن ایجاد فرصت اقتصادی برای ساکنین و شهروندان کلات نادر، فرصت مطلوبی برای کمک به ورزش شهرستان است.
در ادامه قاسم سروری، رئیس هیات فوتبال، علی اکبر صفری، دبیر مجمع خیرین ورزش یار، جواد حیدری، دبیر مجمع مشورتی جوانان و ابراهیم ارغوانی، رئیس هیات سوارکاری شهرستان کلات نادر نیز به بیان مشکلات، کمبودها و دیدگاه های خود در حوزه ورزش و جوانان شهرستان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار