نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: چهار اصل مشارکت مردمی، روابط بین بخشی، عدالت و تکنولوژی مناسب مدیران را به اهدافشان خواهند رساند

تبریز(پانا) - مسعود پزشکیان در گردهمایی مشترک اعضا شورای معاونین اداره کل، نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در تالار معلم گفت: مشارکت مردمی،روابط بین بخشی، عدالت، تکنولوژی مناسبچهار اصل است که اگرمدیران بتوانند این چهار اصل را رعایت کنند هر هدفی که در ذهنشان داشته باشند را می تواند پیاده کنند.

کد مطلب: ۸۵۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: چهار اصل مشارکت مردمی، روابط بین بخشی،  عدالت و تکنولوژی مناسب  مدیران را به اهدافشان خواهند رساند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان خاطر نشان ساخت: چهارچوبی که در بهداشت و درمان داریم و اصولی که براساس آن عمل میکنیم با آموزش و پرورش و یا هر ارگان دیگری دارای یک چهارچوب می باشد و در حقیقت چهار اصل در این چهار چوب وجود دارد: مشارکت مردمی،روابط بین بخشی، عدالت، تکنولوژی مناسب که اگرمدیر بتواند این چهار اصل را رعایت کنند هر هدفی که در ذهنشان داشته باشند را می تواند پیاده کنند.

وی ادامه داد: انسان باید داشته هایش را بشناسد و بداند این داشته ها را از کجا به دست آورده است. این مهم ترین اصل زندگی یک انسان و یک مدیر است.
قدم اول در ذهن انسان که انسان را به حرکت وا مید وامی دارد، سوالی است که در ذهنش به وجود می آید." چرا من اینجا هستم؟ چرا دیگران از من جلوتر هستند؟ چرا من باید عقب بمانم؟ چه کسیمی گوید که من از دیگران عقب تر هستم؟" وقتی به دنبال پیدا کردن جواب این سوالات بگردیم شخصیتمان شکل می گیرد. در حقیقت این سوالات هستند که انسان را شکل میدهند و ترسیم می کنند...
پزشکیان در ادامه گفت: وقتی سرمایه ، نیروی انسانی ، کارشناس عاقل داریم می توانیم کوه هارا جابجا کنیم مثلثی که میتواند کوه هارا جابجا کند علم_مشارکت_ایمان و باور است. نیست که نتوانید بردارید. هیچ مشکلی نیست که نتوانید حل کنید. باور میکنید وقتی به این ذهنیت رسیدم هرکاری که دلمان خواست می توانیم انجام دهیم.
وی افزود: تمام دغدغه ما این بود که بر اساس عدالت عمل کنیم. به همین خاطر از نقاط محروم و روستاها شروع کردیم. از محرومین شروع کردیم برای اینکه آنان دسترسی کمتری داشتند و بیشتر در خطر سلامت بودند. قدم اول این است که باید دغدغه ای داشته باشید که چرا اینجا هستید؟ کجا باید باشید؟
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: باور کنید اگر باور کنیم و مردم را به صحنه بکشانیم هیچ مانعی نیست که نتوانیم از راه برداریم اول باور میخواهد که باید داشته باشیم.
دوم اینکه مردم باور کنند ما برای آنها کار میکنیم.
چه کسی جلودار مردم می شود. اول باید خودتان را اصلاح کنید. قبل از اینکه به مردم دیکته کنید امر کنید اول خودتان را اصلاح کنید جلودار مردم شدن بارفتار خوب وجود داشته باشد. اگر میخواهید جامعه به عزت برسد شما مسئول به عزت رساندن جامعه و جوانان هستید.
وی در آخر سخنان خود گفت: شما میتوانید اگر اراده کنید و در هر شرایطی تلاش کنید و محیط و جامعه بهتر را از آنچه که هست تغییر بدید.صبح امروز و با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجانشرقی گردهمایی مشترک اعضا شورای معاونین اداره کل، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار