امام جمعه موقت بیرجند :

هدف از قیام عاشورا، رسیدن انسان به سعادت است

بیرجند(پانا) ـ امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه هدف از قیام عاشورا، رسیدن انسان به سعادت است، گفت: برای رسیدن مردم به سعادت، مسئولیت جامعه باید در دست افراد صالح باشد که محقق نشدن این امر به مصیبت‌های فراوانی منجر می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف از قیام عاشورا، رسیدن انسان به سعادت است

حجت الاسلام مجید نصیرایی امام جمعه موقت بیرجند ، فلسفه هیئت‌های عزاداری را شناخت حق و باطل و وظیفه مردم در مقابل آن عنوان کرد و افزود: دشمن با اطلاع از ظرفیت هیأت‌ها و مراسم عزاداری، برای مقابله با آن بدلی را طراحی کرده که با ظاهر هیأت و عزاداری، در باطن اهداف صهیونیست، انگلیس و آمریکا را دنبال می‌کند.


حجت الاسلام نصیرایی به هجمه‌های سنگین جنگ رسانه‌ای در کشور اشاره کرد و افزود: مقتدر نشان دادن آمریکا و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در داخل و خارج مرز‌ها برای ناامیدی در جامعه از اهداف این هجمه‌ها است.


وی با بیان اینکه در چهل سال عمر انقلاب، هر جا آمریکا و ایادی آن با جمهوری اسلامی ایران روبرو شده اند شکست خورده اند گفت: انقلاب اسلامی با سر افرازی همه‌ی این بحران‌ها را پشت سر گذاشته است.


امام جمعه موقت بیرجند به وظیفه مردم و مسئولان در مقابل فشار‌های جامعه اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید در مواجهه با فشار‌ها همت کنند، چون هرچه فشار‌ها بیشتر باشد، همدلی و همراهی مان نیز باید بیشتر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار