رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرلنگه خبرداد:

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان از اداره اوقاف شهرستان بندرلنگه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرلنگه از بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان از اداره اوقاف بندرلنگه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان از اداره اوقاف شهرستان بندرلنگه

به گزارش پانا هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، احمد قباد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه گفت: دکتر ناصر شریفی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان از اداره اوقاف و امور خیریه بندرلنگه بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و برنامه های این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر لنگه افزود:حمایت از وقف و توجه به حقوق موقوفات یکی از انتظارات ما از نمایندگان محترم مجلس و دولت است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی از دغدغه های اصلی بنده نیز می باشد اظهار امیدواری کرد برنامه های فرهنگی اوقاف در سطح شهرستان باقوت بیشتری صورت پذیرد و در خصوص برنامه های قرآنی اوقاف نظیر مسابقات قرآن کریم در جذب اعتبارات فرهنگی قول مساعدت دادند.

دکتر ناصر شریفی با تاکید بر اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه متولی شرعی و قانونی موقوفات و اجرای نیات واقفان خیر اندیش است و بر حسب وظیفه قانونی و شرعی باید با دقت و بررسی مناسب نسبت به حقوق موقوفات داشته باشد الحمدالله این وظیفه را به نحو احسن انجام داده است چرا که اوقاف متعلق به مردم و نظام است و همه ما از فرهنگ وقف حمایت می‌کنیم سازمان اوقاف توانسته است فرهنگ وقف را در بین مردم ترویج دهد مجلس هم به دنبال حمایت از موقوفات و ترویج فرهنگ وقف است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان در ادامه عنوان کرد؛ اوقاف به دنبال احیای فرهنگ وقف در جامعه و بهره‌مندی همه مردم از مواهب موقوفات است او تاکید کرد: همه دستگاه‌های دولتی و نهادها و افراد خیر اندیش باید برای احیای موقوفات به اوقاف کمک کنند، این کمک به اوقاف نیست، بلکه کمک به اقشار مختلف مردم است.

در پایان بازدید، دکتر شریفی نماینده محترم مجلس شاهد وقف ۴ باب مغازه تجاری، نمازه خانه، استراحتگاه، توسط واقف خیر اندیش آقای فاروق بحری در ورودی شهرستان بندرلنگه به ارزش ریالی هشت میلیارد ریال جهت امورات عام وقف شد که و وقف نامه آن در حضور ایشان تنظیم و از واقف تشکر و قدرانی بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار