والیبال قهرمانی جهان؛ قدرت والیبال ایران میزبان را مات کرد

تهران (پانا) - –تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از دیدارهای والیبال قهرمانی جهان مقابل بلغارستان یکی از میزبان‌های جام به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۸۵۳۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
والیبال قهرمانی جهان؛ قدرت والیبال ایران میزبان را مات کرد

دومین روز از مرحله اول گروهی والیبال قهرمانی جهان به میزبانی ایتالیا و بلغارستان در حال برگزاری است.

تیم ملی والیبال ایران که در روز اول رقابت‌ها پورتوریکو را در سه ست متوالی شکست داده بود، در دومین دیدار خود از گروه چهار روبروی بلغارستان یکی از میزبان‌های این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

نمایش خوب شاگردان ایگور کولاکوویچ در دو ست اول میزبان را مقهور قدرت والیبال ایران کرد تا سومین ست تمام قدرت والیبال بلغارستان برای جبران به کار گرفته شود و این تیم بهترین نمایش خود در این مسابقه را در این ست به نمایش بگذارد و بتواند یک ست از ایران بگیرد.

عملکرد خوب بلغارستان در ست سوم هشداری جدی را به تیم کولاکوویچ داد تا بیش از این حریف را دست کم نگیرند و در نهایت با پیروزی 25 بر 19 در ست سوم، دومین دیدار در مسابقات جهانی را با برد 3 بر یک تمام کنند تا تیم ملی ایران 6 امتیازی شود.

دو دیدار آخر روبروی ایران و بلغارستان با برد ایران تمام شده بود و با این نتیجه سومین شکست متوالی بلغارستان مقابل ایران ثبت شود.

در دیگر بازی‌هایی که امروز برگزار شد ابتدا در گروه دو کانادا در سه ست متوالی مصر را شکست داد تا چهارمین برد متوالی‌اش مقابل این تیم را چهارمین بازی روبرو بدست آورد و تعداد باخت‌های متوالی این تیم آفریقایی را به 4 رساند.

لهستان اصلی‌ترین گزینه سرگروهی در گروه چهار که ایران در آن حضور دارد کار سختی مقابل پورتوریکو نداشت و با برد سه بر صفر در پنجمین تقابل تاریخش مقابل این تیم باز هم به پیروزی رسید.

در یکی از تماشایی‌ترین دیدارهای جام تا به امروز و در گروه سه، آمریکا به سختی 3 بر 2 از سد استرالیا گذشت و به روند برتری تاریخی خود مقابل این تیم ادامه داد. آمریکایی‌ها هر 7 دیدار تاریخ مقابل استرالیا را با برد تمام کرده‌اند.

دومینیکن هم در گروه یک در اولین تقابل تاریخش مقابل ژاپن حرفی برای گفتن نداشت و سه بر صفر شکست خورد تا اولین برد سامورایی‌ها در این دوره ثبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار