7600 قلم انواع کالاهای ورزشی به مدارس استان بوشهر ارسال شد

بوشهر ( پانا )_ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از ارسال 7600 قلم انواع کالاهای ورزشی در قالب کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس استان بوشهر خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۳۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
7600 قلم انواع کالاهای ورزشی به مدارس استان بوشهر ارسال شد

حسن قلندری در مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی ، حرکات اصلاحی و اقلام بهداشتی در گفتگو با خبرنگار پانا استان بوشهر بیان داشت : بمنظور پیشرفت ارتقاء بهداشت و سلامت دانش آموزان و پیشرفت مهارتهای ورزشی آنان ، منطبق با سند تحول بنیادی که تقویت ساخت زیستی و بدنی در مدارس است تعداد بیست و یک دستگاه خودرو شامل تجهیزات ورزشی و لوازم بهداشتی به مبلغ چهار میلیارد ریال به اداره های آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بوشهر فرستاده می شوند . تا واحد های تربیت بدنی و سلامت اداره های آموزش و پرورش تجهیزات ارسالی را با توجه به نیاز دانش آموزان در مدارس توزیع گردد .

قلندری افزود : کاروان تجهیزات ورزشی و حرکات اصلاحی با شعار پویایی ، شادابی و سلامتی است .

قلندری گفت : تجهیزات ارسالی در قالب پروژه مهر به مدارس تحویل داده می شود تا با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان از این تجهیزات بهره مند شوند .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : تجهیزات اقلام و وسایل ورزشی مرتبط با درس تربیت بدنی مدارس استان بوشهر جهت توزیع در هیجده شهرستان و مناطق شامل انواع وسائل ورزشی ، انواع توپ ها ، کرنومتر ، میله والیبال ، تور والیبال ، راکت و پایه بدمینتون ، میز و راکت تنیس روی میز ، انواع تور ، تیرک فوتسال ، طناب ، فوم ایمن سازی ، شماره انداز والیبال ، جعبه انعطاف پذیری ، سبد پلاستیکی متوسط و بزرگ ، بسته های آموزشی و ورزشی ، پیراهن ورزشی ، کفش ورزشی و در حوزه سلامت و تندرستی صابون مایع ، پکیج بهداشتی و جعبه کمک های اولیه و غیره فرستاده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار