کاروان های حاوی تجهیزات ورزشی و اقلام بهداشتی در مدارس استان بوشهر توزیع می شود

بوشهر( پانا )_ مشاور عالی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت : در آستانه سال تحصیلی جدید اقلام بهداشتی و ورزشی به مدارس استان بوشهر فرستاده شد .

کد مطلب: ۸۵۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کاروان های حاوی تجهیزات ورزشی و اقلام بهداشتی در مدارس استان بوشهر توزیع می شود

امید صبوری در گفتگو با خبرنگار پانا استان بوشهر بیان داشت : بمنظور افزایش تحرک و بهداشت در مدارس کشور حدود 300 میلیارد ریال اقلام بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان های پویایی ، شادابی و سلامت دانش آموزان در مدارس کشور در حال توزیع است .

صبوری افزود : یکی از برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به سبک زندگی آنها است . زیرا یکی از مسائل و مشکلاتی که امروزه دانش آموزان با آن مواجه هستند مشکل کم تحرکی و چاقی است که معلمان و والدین کمک کنند تا دانش آموزان تحرک بیشتری داشته باشند و به سلامت خود بیشتر توجه کنند .

صبوری تصریح نمود: در همین راستا برای مدارس استان بوشهر چهار میلیارد ریال تجهیزات ورزشی و لوازم بهداشتی به شهرستانها و مناطق سراسر استان بوشهر ارسال می شود .

مشاور عالی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت : تجهیزات اقلام و وسایل ورزشی مرتبط با درس تربیت بدنی مدارس استان بوشهر جهت توزیع در هیجده شهرستان و مناطق شامل انواع وسائل ورزشی با توجه به سه دوره تحصیلی ( ابتدایی ، متوسطه اول و دوم ) بسته های آموزشی و ورزشی معلمان تربیت بدنی اقلام و وسایل و تجهیزات ورزشی مدارس صابون و مایع و وسایل بهداشتی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار