مرگ‌هایی که زندگی کردن را یاد آدم‌ها میدهند در هزار داستان

تهران (پانا)- گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون امشب (پنج‌شنبه 22 شهریور ماه) در چهارمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» با دو اتفاق عجیب روبه‌رو خواهد بود.

کد مطلب: ۸۵۳۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مرگ‌هایی که زندگی کردن را یاد آدم‌ها میدهند در هزار داستان

به گزارش روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، چهارمین قسمت از فصل چهارم برنامه هزارداستان که با اجرای گلاره عباسی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، روایت‌گر دو اتفاق عجیب در رابطه با مرگ و زندگی است.

قسمت سوم برنامه «هزار داستان» که شب گذشته قرار بود با اجرای رضا رفیع روی آنتن برود توسط شبکه تغییر یافت و برنامه ای با اجرای رسول نجفیان درباره زن‌هایی که مثل کوه دماوند هستند، روی آنتن شبکه نسیم رفت.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات 1 بامداد، 7 صبح، 13 بعدازظهر بازپخش می‌شود.

قطعه تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

«هزار داستان» برنامه‌ای گفت‌وگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال 96 آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق و پرمخاطب در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار