معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خبر داد:

درخشش معلمان توانمند و خلاق زنجانی در جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری

زنجان(پانا)-محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش معلمان توانمند و خلاق زنجانی در جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش معلمان توانمند و خلاق زنجانی در جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری

محمود شهبازی در این خصوص گفت:دو تیم شرکت کننده از معلمان نواحی یک و دو استان زنجان در دومین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری خوش درخشیدند و هر تیم پس از رقابت با 96 تیم حاضر از استان های سراسر کشور موفق به کسب رتبه های دوم و سوم کشور ی شدند.

وی با اشاره به تحولات جهانی در عرصه آموزش و یادگیری و نقش تحول آفرین آموزش و پرورش در تربیت همه جانبه دانش آموزان افزود: زمینه سازی برای تولید ایده ها و روش های نو و به کارگیری آن ها در برنامه ها و فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس الزام آور است و در همین راستا جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری در چهار محور نوآورانه و در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری با شرکت 3 هزار و 151 تیم از سراسر کشور در سال تحصیلی 97 - 1396 برگزار گردید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تیم متشکل از خانم ها زهرا شهبازیو ثروت اسلامیان دبیران ناحیه یک زنجان، رتبه دوم کشوری جشنواره را در محور نوآوری در روش های تدریس با تاکید بر روش های تلفیقی و مسئله محور کسب کرد.

شهبازی تصریح کرد: همچنین تیم متشکل از خانم ها آمنه ناصراحمدی و ندا ملا مددخانی از ناحیه یک و آقای تقی سلیمانی صدر از ناحیه دو زنجان، رتبه سوم کشوری در جشنواره را در محور نوآوری در روش های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرایند یادگیری را کسب نمود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان در پایان ضمن تبریک به دبیران افتخارآفرین از زحمات تمامی مسئولین نواحی یک و دو به ویژه مدیریت، معاونت آموزشی و گروه های آموزشی استان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار