امام جمعه زاهدان: همکاری خانواده‌ها با آموزش و پرورش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی ضروری است

زاهدان(پانا)- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش این استان گفت: متاسفانه در بعضی از مناطق خانواده ها هنوز توجیه کارآمدی آموزش وپرورش را پیدا نکردند لذا اگر خانواده ها همکاری با آموزش وپرورش را در اولویت خود قرار دهند، بستر آموزش و پرورش در سواد آموزی جامعه نقش مهیج و آماده تری خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۵۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان: همکاری خانواده‌ها با آموزش و پرورش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی ضروری است

عباسعلی سلیمانی صبح امروز در حاشیه جلسه گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش یعنی یک نهاد مبارک، مقدس به گستردگی مجموعه نیازمندی های جامعه و زیر ساخت های علمی و فکری جامعه است. هیچ فردی به هیچ مکان و جایگاهی دسترسی پیدا نمی کند مگر اینکه از گذرگاه آموزش و پرورش رد شود.در واقع آموزش و پرورش پایه آموزش‌ها است .

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود:در حال حاضر توجه به آموزش و پرورش در نظام اسلامی ما بسیار بالا است و در این استان نیز که در گذشته بازمانده از تحصیل زیادی داشتیم نهضت عظیمی در سال قبل برگزارشد که جامانده ها از تحصیل هم بتوانند ورود پیدا کنند واز تحصیلات لازم برخوردار شوند.

در ادامه امام جمعه زاهدان تاکید کردپوشش ما در گذشته زیر ۷۰درصد بوده اما اکنون بالای ۸۵درصد است که نسبت به کل کشور بالای ۹۲درصد است، لذا فاصله ما با استاندارد کشوری زیاد نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار