آموزش مهارت های فنی و کار مهمترین موضوع و دغدغه جامعه است

زاهدان(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز مهمترین مسئله که دغدغه جامعه است آموزش مهارت، فن و کار است که باید در کنار همه موضوعات آموزشی و تربیتی به دنبال این مهم باشیم.

کد مطلب: ۸۵۳۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت های فنی و کار مهمترین موضوع و دغدغه جامعه است

علیرضا نخعی صبح امروز در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان، ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اقدامات و برنامه‌های جاری را مرور می‌کنیم تا ورود بهتری به سال تحصیلی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شاخص ها و حوزه های مختلف ورود جدی پیدا کرده و با هدف گذاری خاصی به دنبال تحقق اهداف هستیم.

وی عنوان داشت: دستگاه فرهنگ و اخلاق باید توجه داشته باشد که دستگاه این ساز است و باعث دانش آموزان را برای یک زندگی سعادتمند آماده کند.

نخعی تاکید کرد: در آموزش و پرورش اعتقاد راسخ وجود دارد که کارکرد مدرسه ها علاوه بر آموزشی و تربیتی باید کار کرد کارآفرینی هم باشد و امید است که سال تحصیلی آینده سال ویژه‌ای باشد.

وی ابراز کرد: در حوزه سواد آموزی با حمایت های بی دریغ شخص دکتر باقرزاده معاون وزیر سازمان سواد آموزی قدم‌های خوبی برداشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان افزود: به طور متوسط در هر سال یک و نیم تا دو درصد شاخص باسوادی رشد داشته و فعالیت های خوبی در راستای تحقق آن انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار