برگزاری کارگاه  نیازسنجی و توان سنجی ذیل ستاد باز آفرینی شهری بجنورد در خراسان شمالی

بجنورد (پانا)-سرپرست اداره هماهنگی ستاد باز آفرینی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه نیازسنجی و توانسنجی ذیل ستاد باز آفرینی شهری بجنورد در استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه  نیازسنجی و توان سنجی ذیل ستاد باز آفرینی شهری بجنورد در خراسان شمالی

احسان جالینوس در این کارگاه که با حضور مدیران کلیه دستگاهها برگزار گردید با اشاره به مفهوم "باز آفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرهاست به نحوی که منجر به ارتقاء قابلیت زیست پذیری شهرها ؛کیفیت زندگی شهروندان شود .

وی اظهار داشت : باز آفرینی دربرگیرنده شبکه ای از اقدامات و برنامه های منعطف در مقیاس فضایی مختلف و در مسیر اهداف توسعه پایدار است و در تمامی سطوح ،مشارکت حداکثری تمامی کنشگران و ذینفعان بویژه مردم را به همراه دارد." تاکید ویژه بر هم افزایی دستگاهها به منظور تدوین سند نهایی برنامه اقدام مشترک و نیل به اهداف بازآفرینی شهری داشت .

در همین جلسه سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی ،جواد عمادیانفر به ضرورت تشکیل منظم ستادهای شهرستان اشاره کرد و افزود : دستگاهها باید بصورت ویژه به محلات هدف توجه و برنامه های پیشنهادی جهت رفع معضلات محله را منتقل نمایند .

در این جلسه حاتم نژاد ومرادی نماینده مهندسین مشاور کاوش معماری با ارائه پاورپوینت و توزیع پرسشنامه در بین مدیران شهری نحوه نیازسنجی و توانسجی دو محله هدف را تشریح و درنهایت با ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات انجام شده در محله و کارگاه مردمی به انتقال خواسته های مردم اقدام و از دستگاهها خواسته شد در خصوص معضلات پیش رو تصمیمات اجرایی مناسب گرفته شود .

در پایان جلسه نیز ثمینی فرماندار محترم شهرستان بجنورد ضمن تشکر از مشاور محترم از دبیر و اعضای ستاد درخواست کردند که کارگروه های ذیل ستاد تشکیل تا از ارائه مسائل کارشناسی در جلسه خودداری گردد و صرفاً در این جلسات تصمیمات نهایی مطرح گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار