استاندار سیستان و بلوچستان:

لزوم آموزش بر پایه پژوهش محوری در مدارس

زاهدان(پانا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در دنیا پژوهش حرف اول را می زند لذا باید توسعه مراکز پژوهش و پژوهشکده ها را در آموزش و پرورش و دانشگاه ها انجام شود زیرا پژوهش محور خلاقیت و علوم مولد است که نتایج علمی و پدیده های جدیدی را ایجاد می کند.

کد مطلب: ۸۵۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم آموزش بر پایه پژوهش محوری در مدارس

دانیال محبی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: اوج آزادگی یک انسان آزاده درخشیدن در مقابل خدا و در راه مبازه با ظلم است از این رو باید تلاش کنیم در ایام محرم آزادگی، انصاف، خداخواهی و غیرت را به خود تذکر دهیم.

استاندار تاکید کرد: مشکلی کلی در آموزش و پرورش به واقع عدم آموزش مفهومی است زیرا برخی از آموزش ها به صورت غالبی و مسابقه ای هستند و باید به سمت آموزش مفهومی که در اسلام برای ما بیان کرده است حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید معلمان استان سیستان و بلوچستان را با دید کار در شرایط سخت نگاه کرد، عنوان داشت: تلاش این زحمتکشان ستودنی و قابل تقدیر است.

محبی عنوان داشت: در جوامع پیشرفته رشته های تحصیلی متناسب با توسعه از اهمیت فراوانی برخوردارهستند که از جمله آن ها می‌توان به اقتصاد، بانکداری، تاریخ، علوم اجتماعی، اشاره کرد که ما نیز باید به این علوم توجه بیشتری نماییم.

وی تاکید کرد: باید برای شروع سال تحصیلی از پایه(پیش دبستانی) شروع کرد و آن را مورد تشویق بیشتری قرار داد زیرا روزهای آغازین مدرسه برای کودکان این دوره دارای جذابیت بیشتریست لذا نیاز است که پررنگتر و خاطره انگیزتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار