هراز و کندوان از عصر جمعه یک‌طرفه می‌شود

اعمال محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر در زمان حجم بالای ترافیک در دستور کار قرار دارد

ساری (پانا) - بر اساس اعلام پلیس راهور کشور تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. 

کد مطلب: ۸۵۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هراز و کندوان از عصر جمعه یک‌طرفه می‌شود

در محور کرج-چالوس ، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه بیست و سوم شهریور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه بیست و چهارم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه بیست‌و‌سوم تاساعت 2 بامداد روز شنبه بیست و چهارم از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه بیست و یکم شهریور و از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت 12 تا ساعت 24 روز شنبه بیست و چهارم از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز گفت: «بحث محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه نیز در محور کیاسر در بروز حجم بالای ترافیک در دستور کار قرار دارد که باتوجه به وجود روستاهای بومی در محدوده محور و عبور مسافران اعلام محدودیت در ساعات طولانی امکان‌پذیر نیست.»

قدمی خاطرنشان کرد: «روزهای گذشته شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین در محورهای مازندران بودیم که بعدازظهر امروز نیز پیش‌بینی می‌کنیم شاهد روز پُرترافیکی در محورهای مازندران باشیم.»

او یادآور شد: «امروز شاهد یک مورد تصادف منجر به فوتی به‌دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در محور کندوان بودیم که لازم است رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز سفر خوشی را برای خود به یادگار بگذارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار