چهارمحال و بختیاری

برگزاری جلسات هماهنگی جشن عاطفه ها در استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسات هماهنگی جشن عاطفه ها در استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات  هماهنگی جشن عاطفه ها در استان چهارمحال و بختیاری

دومین جلسه ی هماهنگی جشن عاطفه ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان،معاون پرورشی، رئیس سازمان دانش‌آموزی ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و رئیس اداره حراست جهت هر چه بهتر برگزاری این جشن در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

رئیس سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشن عاطفه ها از طرف دانش آموزان و خانواده‌های ایشان با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک و تعاون در بین دانش آموزان برگزار می‌گردد.

حبیب الله رضایی افزود: در این جلسه مقرر شد تا تعداد 130،000 پاکت مخصوص جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد تهیه شده و برای توزیع بین دانش آموزان در اختیار مدارس سطح استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با کمیته امداد استان کمک های جمع آوری شده در مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع ومقداری از کمک‌های نقدی و غیرنقدی با اولویت دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند به مناطق محروم ارسال شود .

رضایی افزود: در این نشست پیرامون انتخاب مدارس نمادین که جشن عاطفه ها در آن مدارس برگزار می‌شود نیز بحث و تبادل نظر انجام شد و قرار شد این برنامه با حضور مسئولان استانی و شهرستان‌ها هر چه باشکوه تر از قبل برگزار شود.

وی بیان داشت: رویکرد جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج نوع دوستی برای تامین نیازهای دانش آموزان در کنار نهادینه شدن انفاق در جامعه است، در این مراسم معنوی و خیر خواهانه دانش آموزان ومعلمان عزیز با حضور پرشور و گسترده و با کمک‌های خود، با قلبی بزرگ و پر مهر هموطنان خود را یاری خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار