مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد :

اعزام ۲۹ کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خوزستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اعزام ۲۹ کاروان تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به مناطق و نواحی خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۲۹ کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خوزستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال

محمد تقی زاده در حاشیه آیین اعزام کاروان تجهیزات و ورزشی به مناطق و نواحی خوزستان اعلام کرد: توجه به وضعیت فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی در مناطق از اولویت های عملکردی توسعه آموزش و پرورش خوزستان است.

تقی زاده با تاکید بر اینکه ورزش یک مکتب فرهنگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: جایگاه و اهمیت ورزش و فعالیت های حرکتی در آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست. ورزش می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه مسائل اجتماعی داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه بیان کرد: سالم بودن و توسعه یافتگی جامعه مرهون توجه به وضعیت جسمانی و روانی دانش آموزان است.
وی در عین حال با اظهار اینکه توجه به حوزه سلامت و تربیت بدنی به صورت ویژه توسط آموزش و پرورش دنبال می شود، تصریح کرد: امروز ۲۹ کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در بین مناطق و نواحی سراسر استان توزیع خواهد شد.
تقی زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، یادآور شد: کسب موفقیت های کشوری و جهانی در حوزه تربیت بدنی حاصل تلاش و هم افزایی همکاران حوزه تربیت بدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار