رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:

ساماندهی باید مدرسه محور و متناسب با نیازهای مدرسه باشد

زاهدان(پانا)_رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ساماندهی مدرسه محور باید متناسب با نیازهای مدرسه باشد و در اولویت اول باید مدیریت صحیح مدرسه صورت بگیرد.

کد مطلب: ۸۵۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی باید مدرسه محور و  متناسب با نیازهای مدرسه باشد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، اسفندیار چهاربند طی ارتباط ویدیویی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: در حقیقت با ساماندهی نیروی انسانی همه مجموعه اعم از معلم، دانش آموز، فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و از این قبیل را تدبیر می کنیم.

وی افزود: باید همه این عوامل به مقدار مناسب کنار هم ترکیب شوند تا مدرسه معنا پیدا کند.

چهاربند با بیان اینکه ساماندهی یک هدف نیست بلکه بستر و فرصتی برای تغییر رفتار دانش آموزان است بیان داشت: ساماندهی فعالیت معطوف به هدف اصلی تعلیم و تربیت است و باید سازگاری با نیازهای موجود، وجود داشته باشد.

وی ابراز کرد: ساماندهی تسهیل‌کننده اهداف متعالی تعلیم و تربیت است.

رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: مدیریت ساماندهی باید در راستای نیازهای اساسی مدرسه اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه کارفرمای اصلی ساماندهی مدیران مدارس هستند اظهار داشت: قبل از توزیع نیروی انسانی دانشگاه یک برنامه سالانه در هر شهرستان و منطقه با استان ضرورت دارد تا برنامه ریزی و هدف برگزاری به بستری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: استان هایی در ساماندهی موفق هستند که در حوزه ثبت نام بروز باشند و با تدبیر پیش برود.

چهاربند با اشاره به اینکه مدیریت نیاز یعنی متناسب‌سازی همه عوامل برای دستیابی به هدف نهایی که همان برون داد کار است بیان داشت: حدود ۱۲ سامانه در خدمت به صدور ابلاغ می باشد که نشانه از حساسیت و اهمیت موضوع دارد.

وی در پایان با بیان اینکه در سال جاری ۲ هزار نفر دانشجو و معلم در دانشگاه فرهنگیان در حال تحصیل هستند افزود: برای بلند مدت و میان مدت برنامه‌های خوبی وجود دارد و برای سال ۱۴۲۰ برنامه مدونی داریم که وضعیت متناسب نیروی انسانی را مدیریت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار