کارگاه تخصصی سینما و نقاشی با حضور محمدرضا اصلانی

تهران (پانا) - مرکز هنر پژوهی نقش جهان از میان علاقه‌مندان به هنر سینما، برای کارگاه تخصصی «سینما و نقاشی» هنرجو می‌پذیرد.

کد مطلب: ۸۵۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تخصصی سینما و نقاشی با حضور محمدرضا اصلانی

به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، این کارگاه در ادامه سلسله کارگاه‌های تخصصی سینما با حضور استاد محمدرضا اصلانی، نویسنده، شاعر، کارگردان و مستندساز برگزار خواهد شد.

شرح درس‌های ارائه شده در کارگاه «سینما و نقاشی» که به مدت 12 جلسه و از 28 مهر ماه سال جاری به صورت یک هفته در میان برگزار خواهد شد، عبارت خواهند بود از: نگاه نقاشانه: رویکرد زیبایی‌شناسی (مفهوم پرسپکتیو خطی؛ زیبایی‌شناسی بدن؛ واقعیت و اسطوره از غارهای آلتامیرا، تا دورۀ رنسانس، تا قرن نوزده؛ وظیفۀ ثبت جهان، موضوع بنا به مفهوم، واقعیت عرصۀ مفهوم)؛ قرن بیستم؛ آزادی نقاشی از واقعیت (مفهوم شیئ، زمان، سطح؛ خط و رنگ، به مثابه تصویر؛ واقعیت؛ رابطۀ عکاسی‌ــ‌سینما؛ رابطۀ نقاشی‌ــ‌سینما) و نمونۀ فیلمیک (مفهوم نقاشانه در سینما؛ فیلم نقاشانه؛ فیلم از نقاش و نقاشی).

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر و ثبت نام می‌توانند به خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع شهید بهشتی، جنب پارک ساعی، شماره 2169 مراجعه یا با شماره 88553912 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار