امام جمعه نهاوند: ترویج فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی است

همدان (پانا) - امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: وظیفه ما در جامعه امروز شناسایی معروفاتی است که ترک شده یا فراموش شده و منکراتی که متأسفانه رواج پیدا کرده است.

کد مطلب: ۸۵۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه نهاوند: ترویج فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی‌نیا اظهار کرد: امام حسین(ع) علت اصلی قیامش را امر به معروف و نهی از منکر عنوان و در مقابل بزرگترین منکر زمان خود و برای بزرگترین معروف زمان خود یعنی زنده کردن اسلام قیام می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ادامه داد: وظیفه ما در جامعه امروز شناسایی معروفاتی است که ترک شده یا فراموش شده و منکراتی که متأسفانه رواج پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه شورای فرهنگ عمومی شهرستان این است که معروفات را بگوید و مروج آنها باشد و منکرات را دفع کند که این یک وظیفه شرعی و قانونی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و موافقت امام جمعه کمیته‌ تخصصی شورای فرهنگ عمومی با عضویت افراد سرشناس و صاحب‌نظر در بخش‌های مختلف کار خود را در شهرستان آغاز کرده و در نخستین جلسه خود با حضور مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان اقدام به برنامه‌ریزی در زمینه فرهنگ صحیح مصرف در بخش‌های مختلف کرده است.
زینب سیف با اشاره به تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده و تعیین هیئت مؤسس و هیئت امنای این بنیاد افزود: با همکاری و هماهنگی‌های به عمل آمده با دادستان این بنیاد به‌زودی کار خود را به صورت رسمی و قانونی در شهرستان آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار